Hur löser du ADSL-problemet i Ntc?

Innan ankomsten av mobilt Internet eller Fiber internet i Sverige, ADSL var den enda källan till internet för många av oss i Sverige . Nu också, det finns massor av människor som använder NTC ADSL för hem internet. Människor fortsätter att klaga mycket om NTC ADSL Service problem för att vara långsam och koppla ofta. Det finns också människor som inte hittar någonstans att gå för rätt ADSL-modeminställningar eller konfiguration för Sverige Telecom, som du hittar nedan.

ADSL är en teknik för internettjänst som fungerar på samma koppartråd som körs från telco-kontoret till kundhemmet för fasta telefoner. ADSL står för Asymmetrisk Digital Abonnentlinje där hastigheten på nedladdning och Uppladdning är annorlunda, med nedladdningshastighet alltid i en högre ände. Du kan hitta några problem med ADSL-teknik men om du följer rätt sätt, du kan få bättre hastighet och anslutningsstabilitet.

Läs: allt du behöver veta om ADSL.se >>

Det kan finnas vissa problem med NTC ADSL-portarna eller koppartråden från NTC-utbytet till ditt hem. För det kan du göra en mycket liten sak på nätverkssidan förutom att klaga till operatören.

Du bör vara försiktig om avståndet från utbytet till ditt hem ligger inom 4 eller 5 km för bättre resultat. Även under installationen av telefonlinjen måste du se till att en enda kabel (i stället för två eller tre stycken gick med) går från Polen till ditt hem.

Läs mer: Hur ansluter du Internet-tjänsten hemma? >>

I det här inlägget tillhandahåller vi sätt att lösa NTC ADSL problem inklusive hastighet, som du kan göra själv i ditt hem.

Navigation